Cunniscenza di l'acquistu di l'attrezzatura: quattru trucchi per sceglie un zainu à l'aria aperta

2021/04/07

Parechji amichi di viaghju anu dettu ch'elli si sò uniti à i ranchi perchè anu vistu à qualchissia chì purtava un saccu tamantu. Dopu avè lentamente innamuratu di l'aria aperta, aghju trovu chì un zainu hè unu di l'equipaggiamenti i più impurtanti per sportu à l'aria aperta. Un zainu à l'aria aperta chì cunvene à voi ùn pò micca solu migliurà a cunvenzione di l'attività sportiva à l'aria aperta, ma ancu riduce u sforzu di viaghjà.

Truccu 1: Sceglite un zainu secondu l'itinerariu

Escursioni di andata è ritornu di una sola ghjurnata, ciclismu, attività di muntagna, sceglite un saccu à pena di menu di 30 litri. Per campà da dui à trè ghjorni, pudete sceglie un zainu multifunzionale di 30-40 litri, cume u zainu outdoor KingCamp KB3291, chì hè leggeru in u pesu è versatile. Hà un sistema di regolazione di u torace scorrevule, un sistema di regolazione di l'aria suspesu, un sistema di regolazione rapida di a tracolla, è almacenamentu di a vita. Hè cunveniente, praticu, sicuru è cunfortu.

Per a camminata per più di quattru ghjorni, equipaggiamenti esterni cum'è tende, sacchi di dorme, è stuoie à prova d'umidità devenu esse piazzate. Pudete sceglie un zainu di 45 litri o più. Inoltre, i zaini aduprati per l'attività generale di u campu sò sfarenti di quelli aduprati quandu scalanu alte muntagne. I zaini aduprati per l'alpinismu ùn anu micca parechje parti. Quelli chì amanu l'alpinismu devenu esse attenti.

Truccu 2: Sceglite un zainu secondu u numeru di persone

Per una surtita in solitaria, pudete sceglie un zainu da 25 à 35 litri. Quandu portate a famiglia è i zitelli in vacanze, da a perspettiva di piglià a cura di a famiglia, avete bisognu di sceglie un zainu di circa 40 litri, è ci sò più sistemi esterni per aiutà i membri di a famiglia à purtà ombrelli, fotocamere, alimenti è altri articuli.

Truccu 3: Sceglite un zainu secondu a lunghezza di u vostru corpu

Prima di sceglie un zainu, hè necessariu prima misurà a lunghezza di a parte superiore di u corpu, vale à dì, a distanza da a protrusione di a spina cervicale à l'ultima spina lombare. Se a lunghezza di u troncu hè menu di 45 cm, duvete cumprà un picculu saccu. Se a lunghezza di u troncu hè trà 45-52 cm, duvete sceglie un saccu di dimensioni medie. Se u to troncu hè più longu di 52 cm, duvete sceglie un grande saccu.

U standard di riferenza hè chì l'anche è e gambe devenu esse visibili da u fondu quandu si porta u zainu. Se vedi solu un grande zainu è duie zampe inferiori, hè sbagliatu è periculosu.

Truccu 4: Sceglite un zainu secondu u sessu

A causa di i sfarenti tippi di corpu è di capacità di carica di l'omi è di e donne, a scelta di i sacchetti à l'aria aperta hè ancu diversa. Per una breve surtita di unu o dui ghjorni, basta un sacchettu da omi è donne da circa 30 litri. Per viaghjà à longa distanza o campà più di 2 à 3 ghjorni, quandu sceglite un zainu da 45 à 70 litri o più grande, l'omi generalmente scelenu un zainu di circa 55 litri, è e donne sceglienu un zainu di 45 litri.

Inoltre, u stile è u cunfortu di u zainu duveranu esse testati personalmente prima di sceglie. Evite di tuccà u quadru o a tasca superiore quandu fighjate. Tutte e parti di u zainu chì toccanu u corpu devenu avè abbastanza ammortizzamentu, u quadru internu è e cuciture di u zainu. U filu duveria esse forte. Fate una attenzione particulare à u spessore è a qualità di e spallacci, è verificate s'ellu ci sò strapelli di pettu, cinture, spallacci, ecc. È e so fasce di regolazione.